2013. szeptember 11., szerda

Hello. Olvasd el, mert fontos!

ÚJ BLOG!


Mivel a Fate Is Unpredictable-t befejeztem, hiányzott az írás, így hát egy új blognak estem neki. Örülnék, ha a régi olvasóim, ezt a blogomat is úgy olvasnák ahogy az előzőt. Örülnék, ha lennének véleményezői a blognak! Remélem minél több embert megfog fogni az új történetem! :)


 Link az új bloghoz: 
One Way Or Another



"3 év. 3 év alatt rengeteg dolog történik. De talán egyedül nekünk vagyis inkább a bátyámnak és a bandatársainak fordult fel fenekestül az életünk. Pontosan akkor amikor anyu jelentkezett Harry nevébe az x-faktorba. Ezután az én életem is megváltozott Harryével és a többiekével együtt. Már csak azért is, mert az élete része vagyok a nővéreként. Megváltozott az életem, igaz nem annyira, mint Harryé. Furcsa érzés, hogy ha megmondod a neved, akkor nem azt kérdezik, hogy "Te Des Styles lány vagy?", hanem, hogy "Te Harry Styles testvére vagy? Wow". Furcsa az az érzés, hogy szinte mindig lencse végen vagy. Hogy állandóan figyelnek. Hogy hozzá lehet-e szokni? Nem tudom. Nekem egyelőre nem megy... Viszont az, hogy a bátyámat egy bandába rakták Liam Payne-nel, Louis Tomlinson-nal, Niall Horan-nel és Zayn Malik-kal együtt, talán életem egyik legszebb pontja. Hogy miért is? ..." (folytatásért KATT!)

 !2.ÉVAD!


Már akkor gondolkoztam a második évadon, amikor abbahagytam a blogot. Imádtam ezt a blogot és nevezhetném ezt az első blogomnak. Hiszen ennek lett először sok olvasója. Nagyon a szívemhez nőtt, és szívesen folytatnám tovább. A kérdés az, hogy szeretnétek-e folytatást? Lenne-e olvasóm? Jobb oldalra kifogok rakni egy szavazást, ezzel kapcsolatban.Hamarosan pedig adok egy bővebb leírást a 2.évadról.

Köszöntem a figyelmet! :)

1 megjegyzés:

  1. szia ! én szivesen olvassnám a második évadot !!! szeretem a blogodat is !
    xoxoRéka

    VálaszTörlés